Wat is er toch veel te zien in Nederland. Na een flinke wandeling door de tulpen, ben ik nu prachtig bij de oer-Hollandse molens beland. Echt hoor, ik kijk mijn pinguïn-ogen uit hier aan de waterkant!
Dit 'Ik hou van Holland' thema bevalt me eigenlijk wel heel erg goed. Ik mis alleen nog een haringkraampje of een vers gebakken stroopwafel, want van al dat gewaggel krijg je flinke trek.
Krijgen jullie ook al zin in een oer-Hollands feestje? Ome Piet heeft alles in huis om jouw feestzaal in deze gezellige sferen om te toveren.
Tot het volgende avontuur! Waar zal ik hierna naartoe waggelen? 🌷🧀
Groetjes, Pinkie
... Bekijk meerZie minder